maandag 27 juni 2016

Paardensleutelhanger

Het bloggen schiet er de laatste tijd een beetje bij in. Niet omdat ik er geen zin in heb, maar het is simpelweg even te druk met andere dingen die echt eerst móeten.
Ook het haken staat op een lager pitje, het is even niet anders.
Ik hoop gauw weer volop mee te kunnen doen.
Een tijdje terug maakte ik deze paardensleutelhanger op bestelling, bedoeld als kadootje







Ik maakte hem na van een foto: Zion heet dit prachtige dier.





Inmiddels heeft de eigenaresse van Zion de sleutelhanger ontvangen en is er blij mee.
Dat is natuurlijk altijd erg leuk om te horen.

fijne dag, Jolanda

5 opmerkingen:

  1. Mooi gemaakt, Jolanda! Knap hoe jij ze altijd na haakt vanaf foto's!
    Groetjes,
    Akkelien

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooi paard en weer een leuke sleutelhanger :) Tja we kunnen niet alles tegelijk, goed dat je keuzes maakt. Fijne week en groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ongelooflijk, hoe jij van een foto deze mooie sleutelhanger kan haken, prachtig!
    Grtjes, rita.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Jolanda,
    Wij hadden via email al contact. Ik probeerde een email te beantwoorden maar ik kreeg een email terug dat uw mailbox vol is. Hopelijk kunnen we snel verder bespreken over de bestelling van de paardensleutelhanger.
    Groeten,
    Shanna

    BeantwoordenVerwijderen