donderdag 17 maart 2016

pony- trio en de spaarpot weer vol!

Drie paarden sleutelhangers op bestelling gemaakt. Of pony's eigenlijk..




Deze mooie Duitse rijpony heet Ramira. Van haar bazin kreeg ik de vraag of ik haar wilde na-haken.




 Natuurlijk wil ik dat. Altijd weer een leuke uitdaging om het zo goed mogelijk te laten lijken.
En op speciaal verzoek heb ik er één met losse manen gemaakt, en de andere met 'geknotte manen'
De losse manen zijn achteraf wel een beetje érg lang geworden, maar ach dat kan altijd nog wat bijgeknipt worden toch?




De sleutelhangers zijn inmiddels op plaats van bestemming aangekomen. 
Alle opbrengsten gaan uiteraard weer in de goede doelen pot. het gaat zo mooi dit jaar: er zit er al weer genoeg in om voor de derde keer  €50,- over te kunnen maken naar kindertehuis Hanukkah in Ghana, 
Met dank aan alle bestellers en patronen-kopers: heerlijk dat we zo met elkaar een steentje kunnen bijdragen aan deze bijzondere stichting.



fijne avond, Jolanda

8 opmerkingen:

  1. Je hebt ze weer prachtig gemaakt! Leuk dat je zo snel alweer 50 euro bij elkaar hebt gehaakt!
    Groetjes,
    Akkelien

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leukerds weer :) Tof dat je alweer zoveel geld bij elkaar hebt gehandwerkt, komt goed terecht. Groetjes en alvast een fijn weekend,
    Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  3. leuke paardjes ! En wat fijn dat je goeden doelenpot zo lekker gevuld is.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Zou ik het patroon mogen hebben voor mijn goede doel?

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoe kom ik aan het koop patroon

    BeantwoordenVerwijderen