zondag 21 februari 2016

(b)engel

De afgelopen jaren heb ik al heel wat beschermengeltjes gehaakt, bijna altijd op sleutelhanger formaat.
Ik maakte ze voor mensen als steuntje in de rug, en ook heel vaak op bestelling.
Het leek me leuk om ook eens een ander bescherm- engeltje te maken, die je bijvoorbeeld kunt geven bij een doopfeest, communie, maar uiteraard ook voor andere situaties waar iemand soms wat extra bescherming of kracht nodig heeft.
En hier is ze dan!
Er volgen nog meer varianten, zoals jongens-engel en de 'gewone met goudkleurig haar'



Ik ging  uit van  het (b)engeltje (een engeltje met bungel-armpjes en beentjes) wat ik rond kerst bedacht.
Het engeltje is 17 cm lang, en is per brievenbus post te versturen (dat vond ik wel een vereiste, om de verzendkosten zo laag mogelijk te kunnen houden)



Dus vanaf nu: gehaakt op bestelling, en alle opbrengsten gaan uiteraard weer in de goede doelen pot.





fijne zondag, Jolanda

4 opmerkingen:

  1. Leuk Jolanda! De schoentjes vind ik echt een heel mooi detail!
    Groetjes,
    Akkelien

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een dotje, die ga je veel haken ;-)
    Groetjes, Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Superleuk en ideaal als cadeautje! Je lette echt weer op elk detail, prachtig!
    Grtjes, rita.

    BeantwoordenVerwijderen