zondag 30 augustus 2015

giraf op bestelling

Deze grappige sleutelhanger is een eigen ontwerpje,
Ik maakte ik hem op bestelling, bedoeld als kadootje voor een kind wat dol is op giraffen.




Het blijft altijd leuk om bestellingen te krijgen, vaak zitten er mooie, bijzondere of juist grappige verhalen achter.
Ook via mijn facebook pagina komen er nu wel eens wat opdrachtjes, vragen of reacties binnen.
Leuk vind ik dat, om op zo'n manier in contact te komen met mensen die je helemaal niet kent.

Blijft ook altijd wel een beetje spannend om het uiteindelijke resultaat op te sturen: komt het goed aan, is alles naar wens?
Tot nu toe altijd erg leuke reacties gekregen, dat werkt weer extra motiverend.
En natuurlijk gaan de opbrengsten allemaal in de goede doelen pot.
Wanneer ik weer €50,- euro bij elkaar gehaakt heb gaat dit naar kindertehuis Hannukah in Ghana.


fijne zondag! Jolanda

3 opmerkingen:

  1. Wij zijn goed bezig, jij voor Ghana ik voor Gambia. En het komt zo goed terecht, fijn is dat!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. inderdaad Anita, fijn dat we zo op deze manier ons steentje kunnen bijdragen!

      Verwijderen
  2. Goed geslaagd, de giraffe! En fantastisch dat je alles voor een goed doel spaart!
    Groetjes,
    Akkelien

    BeantwoordenVerwijderen