zondag 15 februari 2015

sjaals en en nog een muts

Laatst breide ik een muts voor mijn nichtje. Ze was er superblij mee, en wilde er eigenlijk  nog graag een bijpassende sjaal bij.




Haar kleine broer wilde ook wel zo'n warme winter- set, dat gaat prachtig op de brei-ring.




De sjaals zijn gebreid op naald 12. Zag ze liggen bij de action, ik geloof voor 80 cent.
Het zijn wel enorme dikke poken (zoon vroeg verbaasd of ik met trommelstokken zat te breien) maar het lukt best en het gaat lekker snel.




Natuurlijk moet er altijd even een hond met de neus bovenopstaan als ik een foto wil maken




Floris en Lara mochten even fungeren als model. Ze bleven er nog mooi mee omzitten ook, lekker warm!







Is maar een gekkigheidje  natuurlijk, Normaal gesproken gaat dit vrolijke tweetal echt niet alles aanpassen wat ik maak. De twee kleuters waar ik deze sjaals voor haakte kunnen hier vast wel erg om lachen: ze zijn dol op de hondjes én op grapjes!



fijne zondag, Jolanda

3 opmerkingen:

  1. Pas maar op, straks heb je nog 2 bestellingen voor een das:-)
    Zo te zien vinden de hondjes de dassen super!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Toch wel handig, van die fotomodellen in huis :-)
    De kleuren van je sjaals en muts vind ik erg leuk!
    Groetjes,
    Akkelien

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtige setjes heb je gemaakt en wat een lieve showmodellen heb je daar zeg, dat moet ik hier niet proberen met de poezen ;-)
    Grtjes, rita.

    BeantwoordenVerwijderen