vrijdag 3 oktober 2014

jongensdeken

De deken voor kleine neef is ook klaar. Een echte stoere jongensdeken is het geworden.
Ik heb gekozen voor granny's met veel vierkante vormen en ook de kleuren doen een hoop.

 deken Daniël



Hij is wel iets bobbeliger geworden dan de meisjes variant, maar misschien wil ik het ook wel te perfect hebben.


deken Sarah 

Kleine Daniël zal er vast heel blij mee zijn. Zijn zus heeft haar deken al volop in gebruik, nu hebben ze binnenkort ieder hun eigen variant.

Met veel plezier gemaakt, maar nu ben ik er ook letterlijk wel even klaar mee.
Nu weer lekker verder met de poppen en beesten. Nog een paar bestellingen te maken, en er liggen nog een paar patronen die ik wil uitschrijven:  voorlopig dus nog genoeg leuks te doen!


fijn weekeind, Jolanda

6 opmerkingen:

  1. Leuk geworden, Jolanda! Fijn dat broer en zus nu allebei zo'n mooie deken hebben!
    Jij ook een fijn weekend!
    Groetjes,
    Akkelien

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie dekens. Leuk om te zien hoe de uitstraling verandert door het gebruik van andere kleurcombinaties.

    Groetjes en succes met de patronen, Margaret

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Het zelfde, maar toch anders. Wat kleuren toch kunnen doen hé. Het is een lekkere stoere deken geworden. Ja en nu mag er weer wat anders gemaakt worden. Zie er weer naar uit om je leuke creaties te bewonderen.
    Grtjs
    Daniëlle

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dit is echt wel een jongensdeken, vooral door de kleuren. Ze is echt wel heel mooi geworden en nu mogen de poppen en knuffels weer langskomen, benieuwd naar de volgende maaksels!
    Grtjes, rita.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. super leuk zeg. een jongens en een meisjes variant.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. wow wat een mooie dekens!
    ik zou graag iets bij je willen bestellen!!
    mijn mailadres is marlievanbree@hotmail.com

    BeantwoordenVerwijderen