zondag 24 augustus 2014

kip

Via mijn blog kreeg ik een bestelling voor twee kippensleutelhangers.
Op mijn reactie dat de kleuren altijd naar wens aangepast kunnen worden kreeg ik een leuke foto gemaild met de vraag of ze een beetje op die kippen zouden kunnen lijken.



Dat vind ik altijd een leuke uitdaging. Zeker op sleutelhangerformaat, je hebt dan letterlijk maar heel weinig ruimte om alle details in te verwerken. Kleur doet ook al veel, en nog wat zwarte accentjes bij de 'halsveren en de staart' maakt het af.




Morgen gaan ze op de post, hopelijk vallen ze in de smaak. De opbrengsten gaan weer in de 'goede doelen- pot. '



fijne zondag, Jolanda

2 opmerkingen:

  1. Wat een leuke kipjes! Volgens mij lijken ze sprekend!
    Groetjes,
    Akkelien

    BeantwoordenVerwijderen
  2. 10/10 voor zo een geweldige kippige sleutelhangers ;-)
    Grtjs
    Daniƫlle

    BeantwoordenVerwijderen