zaterdag 26 juli 2014

opkikker

Op verschillende blogs zag ik al van die leuke 'opkikker-potjes' voorbijkomen.
Het patroon heb ik gevonden bij Bizzy Bee Klaske
Helaas zag ik net dat het patroon is verwijderd, vanwege narigheid over auteursrechten. Jammer!

In plaats van een groentepotje heb ik een lege 'speculoos- pot' gebruikt, deze heeft deksel met een bredere rand. (of een chocoladepasta-, honing-, of pindakaaspot)


Kikker-snoepjes er in, mooi label er aan en klaar is Kees



Een lieve buurvrouw uit de straat heeft een nare val gemaakt met de fiets en kan zeker wel een opkikkertje gebruiken. Het is maar een kleinigheidje, maar wel met liefde gemaakt. Het werd zo lief en enthousiast ontvangen, daar word ik dan zelf ook weer blij van.


Fijne dag, Jolanda

2 opmerkingen:

  1. Heel erg leuk zeg! Kan me voorstellen dat de buurvrouw daar blij van wordt!
    Groetjes,
    Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Superleuk! Overal verschijnen ze nu, ook in andere versies zoals koekiemonster of dropmonster, geweldig! Ga er ook een paar maken denk ik.
    Grtjes, rita.

    BeantwoordenVerwijderen