zaterdag 11 januari 2014

Super-aap!

Is het een vogel??... Is het een vliegtuig??
Neeee... het is.. SUPER-AAP!!





Deze stoere vriend komt uit het boekje 'aapjes haken' van Cristel Krukkert.
Ik heb er (zoals meestal) mijn eigen draai  aan gegeven. Zo maakte ik zijn lijfje wat rechter aan de onderkant, zodat zijn benen er wat beter aan passen. Ook kreeg hij een echte apen-grijns, iets andere oren en een grotere schoenmaat.





De cape heb ik gebreid, zowaar nog in 1 keer goed gelukt ook.




super aap heeft inmiddels al een heel goede bestemming gekregen: bij een bijzonder jongetje die wel een troostknuffel kan gebruiken.. Hopelijk gaat het je goed kleine man!!!


fijne dag, Jolanda

6 opmerkingen:

  1. HIj is echt Super deze super aap

    groetjes joke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Fantastisch, wat een superaapje! Heel goed gelukt!
    Groetjes,
    Akkelien
    debreimeisjes.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuke super-aap. Helemaal geslaagd.

    Fijn weekend, Margaret

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wat leuk mijn apenmeisje vind het een hele stoere superaap :o)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een gave superaap heb je gemaakt Jolanda! Knap zeg, met cape en al zoals een echte!! Dat ventje zal wel opkikkeren hiervan!
    Grtjes, rita.

    BeantwoordenVerwijderen