dinsdag 12 november 2013

pop laura

afgelopen week is er weer een nieuwe poppendame ontstaan, die ik op deze dinsdag- poppendag graag wil laten zien: Laura


De kleertjes kunnen aan en uit, zelfs de laarsjes!
Het haar heb ik op precies de zelfde manier gemaakt als voor pop Marin. Grappig genoeg is dit kapsel veel meer gaan krullen, komt zeker omdat deze wol iets dunner is


Marin kreeg nog de beloofde gele legging onder haar jurkje, dat maakt het  nog net iets meer af.



meer poppen zien? kijk maar eens even bij:

wollige werkjes


fijne dag, jolanda

4 opmerkingen:

  1. O wat is je pop Laura mooi. En die haartjes zo tof.Het gele broekje maakt een mooi geheel. Wat heb dat weer mooi gedaan.
    Grtjs
    Daniƫlle

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat een leuk meisje, en haar kleertjes zijn ook hartstikke mooi, leuk dat zelfs de laarsjes uit kunnen, en het gele broekje staat er goed bij....prachtig afgewerkt zo!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Superleuk! Zit hier een jongedame van 6 naast me die de poppen heel erg mooi vind ( moest ik even zeggen van haar )

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oh, ik smelt gewoon voor Laura, wat een leukerdje is dat geworden, deze heeft mijn voorkeur moet ik zeggen! Maar de gele legging heeft ook wel iets moet ik zeggen :-)
    Grtjes, rita.

    BeantwoordenVerwijderen