woensdag 14 augustus 2013

project kip

Het was nog  hard door haken geblazen om het op tijd af te krijgen, maar de kippen parade is klaar!
en ja, dan mogen ze natuurlijk alle twintig  nog even poseren voor de foto: het is wel wat passen en meten, maar voila..
Inmiddels is de hele kakel-kolonie ingepakt en wel op reis naar Noord- Holland.





(even nog ter uitleg:
Een tijdje geleden werd ik benaderd door een persoonlijk begeleider van
 DE WAERDEN
Zij begeleidt mensen met een verstandelijke beperking die helpen om de 'Smikkeltuin' te runnen.
Er worden daar ook kippen verzorgd, en er is de mogelijkheid zo'n kip te adopteren.
De twintig 'kippen- sleutelhangers' zijn bedoeld als welkomst kado voor bij de 'adoptie' .) 




Aankomend weekeind gaat het kip- adoptie- project gepromoot worden op een markt. 
Dus bij deze: begeleiders en verzorgers van de smikkeltuin: succes met jullie actie!

3 opmerkingen:

  1. Hoi,

    Zag je reactie op mijn blog, dank je wel!
    Ik ben ook bij jou volger geworden, want ik heb respect voor je wat je allemaal doet. Liefs xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een geweldige kippen, en zo leuk al die kippen bij elkaar.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hallo,

    maak je deze op bestelling? Ik heb ok interesse maar dan als doopsuiker. Is het mogelijk om mij een mailtje te sturen; melanie.claeskens@telenet.be

    grtjs

    BeantwoordenVerwijderen