maandag 24 juni 2013

naam labels!

Mijn lieve broer heeft naam - labels voor me gemaakt!
Helemaal blij, vanaf nu kan ik al mijn bestellingen en creaties voorzien van een kaartje met mijn naam en een verwijzing naar m'n blog.



Een heerlijke doos vol! Ik zal nog aardig wat moeten haken voor ik die leeg heb.
Broer draait zijn hand niet om voor het ontwerpen en maken van kaartjes, labels en nog meer leuks.
Zo doet hij ook veel voor  KLEIN EN KLEURIG: De leuke (web)winkel van mijn schoonzus waar je originele en betaalbare kleine bedankjes en kadootjes kunt kopen. Zeker de moeite waard!
                                                         


Tja, en zelf natuurlijk gelijk even uitproberen hoe dat eruit ziet, gelabeld en wel..
Dit is dan gelijk alvast een voorproefje van een nieuw 'project'. Binnenkort meer hierover!!






2 opmerkingen:

  1. WAt fijn dat je broer dat voor je doet, en ik moet zeggen ze zijn prachtig hoor Jolanda.
    groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ohw wat mooi gedaan zeg ! Geef mij zo'n broer ;)

    BeantwoordenVerwijderen